Simple Name...

Saturday, 15 October 2011

~Aku Harap Ia Tak Terjadi~

     Assalamualaikum semua...aku nk cter lah..nak luahkn isi hati aku....jew...aku pon tak tahu cam ne nak cterkan...ermm,aku ade partner,aku sayang sangat kat dia,tpi aku tak tahulah dia sayang lagi ke tak kat aku ni,aku rasa sekarang nie,sume da brubah,da tak macam dulu,cuma satu perkara aje yang aku harap ia tak kan terjadi...kalau ia terjadi,bermkna aku dah berhenti mngharap kat dia..,,n aku tak sanggup nak laluinye seorang diri..,bila aku tringat kat dia,,rse cm nk nangis.,,tapi aku tahan jew..,ksiankn aku ni..,,??aku hanya mampu berfikiran positif terhadap dia..,,tpi aku rse..,aku ngn dia cm dah tak lame lagi..,,tu yg wt aku bimbang..,dialah satu2nye hero aku..,,n aku harap aku ngn dia forever..,,tpi semakin hari,,hati aku tak tenang,,dan rse tak sedap..,aku terfikir akan berlaku jgak perkara ni suatu hari nanti..,,tpi aku berdoa..mnadah tangan ke-PADANYA . .hrap2 hari itu tak kan berlaku di suatu mase yg akn datang ..,,aku hanya insan yg lemah dsisi-NYA..,,aku tak mampu membuat apa2..,,aku hnya mmpu memohon ke-PADANYA ..,,agar hubungan ini akan terus berkekalan,,hngga keakhir hayatku...,,ALLAH akan sentiasa bersama orang yang benar2 jujur dan ikhlas dalam sesuatu hubungan ..,, INSYAALLAH ! ! ! 

No comments:

Post a Comment

Zaier water effect....