Simple Name...

Thursday, 7 July 2011

~SEKOLAHKU DIDUDUKI OLEH MAKHLUK HALUS~

         Hai....hmmm...ary nie aku nak cter ckit...tdi kat sek0lah aku...terjadi satu histeria...emm sedih aku tngok dyorang yg kne tuu...mule2..pagi tdi kat sekolah aku ade wt bacaan yaasin untuk menghalau makhluk2 halus yg mnumpang kat bngunan sekolah aku..pastu tdi mse tngh baca surah al-fatihah ttbe jew ade budak p0mpuan pngawas dy jeritt...mmg kuat gler...semua plajar2 terkejut....then kte0wang teruskan bce al-fatihah smpai 7 kali..pastu brulah bce yaasin...pastu msok kelas..,,ehh,,ade lagi yg kne histeria...budak tu kelas 3 UTM...kelas hanisah member aku..p2 mse pngawas2 f0rm 4 ngn 5 wt ape ntah kat dlm 'Bilik Jahitan'..pastu lepas jew rehat makin ramai yg kene histeria...budak laki p0n ade..tpi sorry aku x boleh bg thu name dy kt dlm ni...setiap kali aku nk belajar jew msti ade dgar bdak menjerit...hmmm..mmg x boleh f0kus...tpi tdi kt kelas aku U'un ngn Rasul..dah cm kne histeria...dyowg diam jew...yg U'un pning kpale...dia tunduk jew...takot jgak aku lau dia p0n kne...haha...yg si Rasul plak demam,,dia nk muntah tpi x jdi...rmai bdk ckp yg si Rasul ni kne histeria...hahaha...
sekolah aku tu mmg dh lame ade bnde2 mcm nie...sejak zaman ibu aku sekolah lagi dah ade makhluk halus nie...s0,,tdi kteowg balik awal dlm kul 11.45-12.00 cm tu lah..tpi tdi mse balik aku nmpak Pengetua ngn Ust.Nizam.. dyowg nk msok dlm sekolah...tpi ape yg aku perasan tdi rmai yg kene pngawas....trmasuk membe aku pnye kakak...hmmmm...sekolah nie aku rse mmg tmpt makhluk2 allah menetap...aku rse dh x b0leh buang lagi...yelah,,dlu dh buang tpi dtg blik....hmmm..k lah  smpai sni st0rynye...hehe...k bubye.....!!!

Wednesday, 6 July 2011

SAKSIKAN VIDEO INI....

        Nie Video kgemaran aq..aku ske sngt tngok video nie...dulu aku selalu tngok ctew nie setiap ary jmaat hinnga ahad kat TV9..,,mmg x pernah miss...dlm ctew ue...aku paling minat watak (SAZRIN SAZWAN) sbagai Ceplos....hehe....tngok lh video ini..








                       Hehe..ceplos n ipin

Zaier water effect....