Simple Name...

Thursday 29 December 2011

~ Aku dah Lukakan Hati Orang Yang Aku Cintai ~

                    Assalamualaikum semua ,,
             disini aku nk luahknlah cikit
              perasaan aku ni kat korang ,
            aku ni dh nk dekat setahun bercinta,
              tapi aku ni jew yg rasa bnyk sngat
           lukakn hati dia,macam ari ni,aku text dy
              tapi dy x reply langsung .. :'(
           aku rasa mnyesal sngt2 hmmm... aku harap
              dia okey2 aje :( .. aku tak snggup
           kehilanagan dia dalam hidup aku .
              aku sayang dia okey :( .. so ,
           aku knelah jaga hati dia .. jgn wt dia
              kecewa, sakit hati ,,
           but inilah cubaan dlm ssuatu hbungan .
              hmm .. aku tak tahu cmne keadaan aku
           kalau aku kehilangan dia ..,,
              aku takde owg lain selain dia ..
           dialah yg terbaik yg pnh aku jmpe :)
              dialah tmpat aku berkongsi
           segala masalah2 ...kisah suka duka ..,,

              Tapi kali ni dia mmg mrh n kcik hati
           ngn aku,,tak pnh pon cmni ...aku bodoh! 
              aku tak pndai jge dia dgn baik ! :'(
           mesti suatu hari nanti aku akn mnyesal 
              akn khilanganye didlm hidup aku ..
           aku tak boleh bayangkn tu semua ..
              maybe aku akn trseksa ..:'(
           serious aku ckp .. aku cinta kt dia
              sorang ! bkn orang lain ..
           dia cinta terakhir aku ! :)

              Aku takkn lepaskn dia tanpa sebab ..
           aku hnye mmpu berdoa , agar diberi
              kesabaran dan tak mudah ptus asa :)
           aku yakin,suatu saat aku dpt bhagiakn
              dia .. <3 ..aku yakin aku akn 
           kekal shingga hjung hayat aku :)
              k lah ini lah story n luahan ku
           k Bye. jmpe lagi salam 1 malaysia . :)

                  Me n My Lover
            (NuR HaZiQaH & MuHaMmAd UzAiEr)
           
           
             

No comments:

Post a Comment

Zaier water effect....